Dags för måndagstävlingar igen

Svenska Golfförbundet tar bort tävlingsförbudet gällande golftävlingar från den 1 juni. Detta innebär att vi kan starta måndagstävlingarna från och med den 7 juni.

Alla tävlingar från den 7 juni kommer nu att öppnas i GIT:en och ni kan anmäla er. Om det blir shotgunstart eller löpande starter är ännu inte klart. Blir det löpande start kommer start att ske från hål 1.

Tag del av årets spännande tävlingsprogram som ni hittar här:
Här finner ni alla tävlingar på Stenungsund, vårresan till Skaftö GK, utbyte med Ale GK, Gullbringa GCC och Lysegården GK samt klubbmatcher mot Tjörn GK och Lyckorna GK
Vid klubbutbyte och klubbmatcher på annans bana skall samtliga deltagare betala 100 SEK i greenfee. Bästkortet kan nyttjas om det gäller på klubben om man önskar detta.

Ett spännande program som avslutas den 11 oktober med en scramble

Vi tar bort Order of Merit, Årets golfare samt matchspelet i år eftersom det är få tävlingar och tiden blir knapp.

Vi kommer däremot att ha eclectic i samtliga singeltävlingar (9 st).
Anmälan sker till Eva Öhlin på fam.ohlin@telia.com
Kostnaden är 60 SEK och swishas till Eva Öhlin på 0761 – 05 00 76

Att vi får tävla innebär att vi även fortsatt håller avstånd och följer de restriktioner som Golfförbundet och myndigheterna sätter upp.

Vi ses på våra tävlingar
Seniorkommittén